Překonání proxy serveru

Martin Špirk martin.konference na seznam.cz
Čtvrtek Březen 23 07:38:37 CET 2006

Zdravim.

> V současnosti řeším jeden malý problém. Mám v sítí proxy server, který
> vyžaduje autorizaci a po autorizování tedy již jede v pořádku. Takže
> browser apod. OK, ale mám tu jeden program, který také komunikuje po HTTP
> se serverem, který má napevno zadaný, ale je v něm malý problém - umí sice
> také ject přes proxy, ale už ne přes proxy s autorizací, takže si v tomto
> případě ani neškrtne.
> Napadá tedy někoho, jak to vyřešit. Mě napadly dvě řešení, ale nevím, zda
> je některé z nih vůbec realizovatelné :) Buď tedy mít na tom svém PC ještě
> [...]

Proxy, ktera se pripojuje k dalsi proxy v sobe ma apache. Ale nevim, jestli
umi tu autorizaci. Taky uz si nepamatuju, jak se to nastavuje, ale skoro
urcite to kdysi proslo touhle konferenci. Myslim, ze klicove heslo je
mod_proxy.

	Martin