gentoo instalator

Kilian Igor Igor.Kilian na infogas.sk
Čtvrtek Březen 23 08:58:01 CET 2006

Pravdaze som sa pokusal pokracovat. Lenze krachlo to v noci
(isiel som spat a nechal tak). Po starte systemu to nepoznalo
jednu sietovku (pravdaze tu, ktora bola prave smerom do internetu).
To som spravil rychlo. Naplacol modul nakonfiguroval a bolo.
Lenze pri instalacii niecoho dalsieho to krachlo vzdy na lmsensors
a to chcem mat funkcne. Tak som sa chvilku hral s kernelom. Bohuzial
casu bolo malo, takze som to zavrhol. Problem bol aj to, ze vsetko
tahal z internetu, takze najskor zacal tahat straaaasne pomaly nieco
stiahol a potom vyhlasil chybu a bolo. Graficky instalator som si zvolil
pre rychlost a hlavne to, ze moj predpoklad bol ten naklikam pustim
a po dvoch dnoch bude vysledok bez mojho zasahu. Nemam cas cez vikend
na sedenie za kompom a jeho postupne davanie dohromady. Su aj ine
veci co treba a tie su z mojho hladiska dolezitejsie.

No a moj druhy pokus bol od zaciatku preto, lebo tam bola volba, ze si
vsetko prekompiluje priamo z tych balickov co ma na CD, cize odpadalo
stahovanie z internetu. Bohuzial ani to sa uplne nevyplnilo a minimalne
par veci zacal stahovat z internetu. Moj predpoklad, ze za jednu noc to
zvladne nevysiel.

Igor