gentoo instalator

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Čtvrtek Březen 23 15:58:25 CET 2006

Dne čtvrtek 23 březen 2006 08:58 Kilian Igor napsal(a):
> Lenze pri instalacii niecoho dalsieho to krachlo vzdy na lmsensors
> a to chcem mat funkcne.

Na lmsensors nic podtsatného nezávisí a pokud ano, tak jde zase jenom o
nějakou nadstavbu nad lmsensors (ksensors třeba). Opravdu nevidím jediný
důvod, proč se je tak tvrdošijně snažit  instalovat dřív, než máte vůbec
funkční základ systému.

> Tak som sa chvilku hral s kernelom. Bohuzial
> casu bolo malo, takze som to zavrhol. Problem bol aj to, ze vsetko
> tahal z internetu, takze najskor zacal tahat straaaasne pomaly nieco
> stiahol a potom vyhlasil chybu a bolo.

Co bylo? Vy to popisujete tak, že jakmile vám nějaký balík vyhodí chybu (navíc
zcela logickou, protože jste nedodržel postup instalace), tak jako kdybyste
musel všechno začínat, konfigurovat a stahovat znova. To je přece nesmysl.

> Graficky instalator som si zvolil
> pre rychlost a hlavne to, ze moj predpoklad bol ten naklikam pustim
> a po dvoch dnoch bude vysledok bez mojho zasahu.

Zrovna s tím problémem, co máte vám žádný grafický instalátor nepomůže.
Respektive pomůže maximálně tak, že nainstaluje hotové jádro, které bude
odpovídat požadavkům těch pár balíku jako lmsensors, které tam potřebují mít
určité věci.

> Nemam cas cez vikend
> na sedenie za kompom a jeho postupne davanie dohromady. Su aj ine
> veci co treba a tie su z mojho hladiska dolezitejsie.

To je ale váš problém, že to děláte takhle blbě. Kdybyste dodržoval postup
popsaný v návodu, tak  je to tak maximálně na půl hodiny vaší práce, z níž
většina času je nastavení USE  a jádra, což budete muset tak jako tak udělat.

Ctirad