FC5?

Petr Špatka spatkak na luzanky.cz
Čtvrtek Březen 23 09:10:03 CET 2006

>Petr Tomasek wrote:
>: Cekal bych, ze treba nekdo resi podobnou situaci. Ze treba existuje
>: nastroj, ktery jsem prehledl, ktery me umozni (napr.) stahnout jen
>: ty balicky (i se zavislostmi, ktere potrebuji), vypalit je
>: a potom doma offline nainstalovat...
>
>	No, a neslo by z domu volat yum update, podivat se co chce
>stahovat, a to pak stahnout rucne?

Pokud je k dispozici jeden stroj s FC na síti a jeden mimo a používá se
na nich stejný soft, tak nejjednodušší (alespoň v FC4) se mi jevilo
provést yum install, yum update na tom on-line stroji a pak vypálit
obsah /var/cache/yum a hodit to na ten off-line stroj. Pak jsou 2
možnosti - pokud je alespoň nějaké připojení, tak používat normální yum
update, install - akorát to pak netahá tolik dat nebo v adresářích s rpm
balíčkama dár rpm -Fvh *rpm nebo rpm -Uvh *rpm - dle záměru čeho tím
docílit.
Petr