FC5?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Středa Březen 22 23:49:36 CET 2006

Petr Tomasek wrote:
: Cekal bych, ze treba nekdo resi podobnou situaci. Ze treba existuje
: nastroj, ktery jsem prehledl, ktery me umozni (napr.) stahnout jen
: ty balicky (i se zavislostmi, ktere potrebuji), vypalit je
: a potom doma offline nainstalovat...

	No, a neslo by z domu volat yum update, podivat se co chce
stahovat, a to pak stahnout rucne?

: V nekterych clancich o FC5 jsem se docetl o docela citelnem zpomaleni
: vinou (pro nekoho mozna "diky") SE-Linuxu. Pozorovan jste to taky

	Ne, ale na druhe strane na vetsine stroju mam sve jadro
bez SElinuxu.

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |