FC5?

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Čtvrtek Březen 23 15:23:50 CET 2006

Dusan Zatkovsky wrote:

> Ubuntu pre Teba nebude. Ja som bol z neho trochu znechuteny ( 5 ), ale ani nie
> kvoli tomu, ze by to bol zly system, len k niektorym veciam pristupuje
> odlisne ( defaultne nemoznost login ako root, na vsetko sa pouziva sudo a tak
> podobne ) a na to som si nevedel zvyknut. Inak pre beznych uzivatelov vcelku
> privetive distro.
>
> btw co Ti brani si rozne distribucie vyskusat niekde bokom nez na ne prejdes?

Ze by me konecne stari dohonilo? ;-) Spis mam na experimentovani min
casu, protoze mam docela cerstve potomstvo. :-)

> [...]
> pri apt-get distupgrade ignoroval hlasku o tom, ze urcite baliky budu kvoli
> broken dependencies odobrane ( kto by to vsetko cital, vsak? ) a potom mi tam
> chybali. Stacilo pockat tak den-dva, kym debianie build-servery vytvorili
> nove verzie balikov a doinstaloval som ich s5. Systemovejsim riesenim je
> obvykle v pripade broken-depend hlasky s distupgrade pockat, kym bude
> repository kompletne.
>
> Jedna z mala veci, co ma na deb na amd64 stve, je openoffice, ktory neexistuje v
> 64-bit verzii a tak sa musi prevadzkovat v 32-bitovom chroote

No vidis, treba ve Fedore tohle problem neni. :-)
Zase mi vadilo (dokud jsem nenasel kpdf), ze instalace AdobeReaderu byla
netrivialni (bavime se o FC3), protoze je 32bit a vyzaduje knihovny,
ktere standardne nejsou mezi 32bit knihovnami.

Libor