FC5?

Karel Zak kzak na redhat.com
Čtvrtek Březen 23 16:05:02 CET 2006

On Thu, Mar 23, 2006 at 02:58:13PM +0100, Dusan Zatkovsky wrote:
> apropo debian stable/testing/unstable:
>
> Debian unstable je urcite viac stable ako rozne ine rpm-stable distra.

 Podle ceho se to meri? Mozna pokud prohledate archiv tak najdete
 podobnou vetu i ode mne. Po 2 letech pouzivani FC/RHEL uz bych to
 nerekl. Proste nevim jak to zmerit... a zase tak velky rozdim ve
 prospech unstable Debianu jsem vazne neasel.

> Co sa mi hlavne na debiane paci, ze to nie je taky dependency hell
> ako rpm, to

 Nadavani na "dependency hell" nechapu... to muze rict tak mozna nekdo
 kdo si distribuci kompiluje a sije si na miru co budou binarky umet.

 V binarni distribuci je todle naprosta hovadina. Bud chcete nejakou
 funkcionalitu a ta sebou nese nejakou zavyslost a nebo proste nebude
 ta feature co od toho softu chcete. Zadna treti cesta tam neni.

 Obcas kdyz nekde vidim nadavani na "dependency hell" tak mi pripada,
 ze autor toho narku si mysli, ze vyvojari distribuci po vecerech
 oteviraj balicky a pridavaj tam pro zabavu dependence...

    Karel

--
 Karel Zak  <kzak na redhat.com>