FC5?

Krištof Petr kristof.p na fce.vutbr.cz
Čtvrtek Březen 23 18:43:10 CET 2006

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> 	Kolega to možná nazval špatně - ona historická asociace s DLL hell
> není zcela náhodná... nicméně určitě Karle víš, že vezmu-li instalaci RedHat
> ES 3, poté dám rpm -F na i386_update, tak to nejenom že nezaktualizuje
> systém, ono to dokonce vyhodí chybu a určitě víš o čem mluvím...

Ano, s timhle jsem se asi jednou dvakrat, za tu dobu co pouzivam RH/FC,
setkal. Ted jiz vim, ze vyse uvedeny postup je spatny. Spravne by se v
teto situaci mel pouzit nastroj typu up2date nebo yum. Nejdriv jsem to
povazoval za chybu. Ale kdyz se zamyslim na tim, jak prikaz rpm funguje,
je jasne, ze rpm -F i386_update proste nebude fungovat.
Presneji receno bude, pokud nasypete base_install a update dohromady.

pk