FC5?

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Čtvrtek Březen 23 19:11:49 CET 2006

Krištof Petr <mailto:kristof.p na fce.vutbr.cz> wrote:
> je jasne, ze rpm -F i386_update proste nebude fungovat.
> Presneji receno bude, pokud nasypete base_install a update dohromady.

	Skutečně? Pak jsem něco přehlédl, jen mi není jasné, jak by se
zaktualizoval bind, když v průběhu doby přibylo bind-libs, jak by se
zaktualizovalo net-snmp, když přibyli (oddělilo se) net-snmp-libs, když v
průběhu vývoje je tu najednou laus, včetně laus-libs... - skutečně Vám v
tomto případě primární nástroj firmy RedHat (rpm - yum ani jiné to nejsou)
funguje tak, jak tvrdí v manuálu? Abych nebyl špatně pochopen, pak rpm -F v
tu chvíli funguje skutečně správně (odmítne provést update, protože -F není
povoleno instalovat baličky, které primární systém neobsahoval), jen jaksi
někdo zapomíná, že měnit dependence v prlůběhu života konkrétní distribuce
není úplně nejlepší nápad... podobně jako měnit skladbu balíčků... Stejně
tak není v RPM možné (bez nádstaveb, případně jiných nástrojů) aktualizovat,
případně instalovat nové potřebné baliky - aspoň já o tomto optionu nevím,
že by byl dobudován.