Distribuce pro server

Zdeněk Havlát havlat na stampinet.net
Čtvrtek Březen 23 22:07:23 CET 2006

Kouba Tomas píše v Čt 23. 03. 2006 v 18:08 +0100:
> Zdravim a preji pekny den,
>
> prosim o doporuceni distribuce Linuxu:
>
> - funkce jako server;
> - kvalitni konfiguracni nastroj pracujici bez X (v textovem modu);
> - bezproblemove automatizovatelne aktualizace pres Internet;
>
> Cena neni dulezitym kriteriem, ale rad bych vyzkousel nejakou verzi zdarma.
>
> Moc dekuji za pomoc a radu...
>
> Tomas

Dobrý den.
Abych nevyvolal flame neřeknu jméno, ale rozhodně si vyzkoušejte více
distribucí. 3 roky jsem byl zatvrzelým zastáncem jedné distribuce a když
jsem nyní vyzkoušel na serveru jinou, zjistil jsem, že je to jako nebe a
dudy.
Pokud máte pocit, že nemáte čas si s tím hrát, tak si ho najděte. Do
budoucna Vám to ušetří mnohem více času.

Zdeněk Havlát

--
# Netvrdím že vím, jen se snažím pomoci.
# RFC1149 - Tam kde WiFi nestačí