Distribuce pro server

Daniel Hrbac talk na advokati.biz
Pátek Březen 24 00:27:08 CET 2006

Kouba Tomas napsal(a):
> Zdravim a preji pekny den,
>
> prosim o doporuceni distribuce Linuxu:
>
> - funkce jako server;
> - kvalitni konfiguracni nastroj pracujici bez X (v textovem modu);
> - bezproblemove automatizovatelne aktualizace pres Internet;
>
> Cena neni dulezitym kriteriem, ale rad bych vyzkousel nejakou verzi zdarma.
>
> Moc dekuji za pomoc a radu...
>
> Tomas

zdarec,

asi tři roky mám jako malý server mandrake/mandrivu. po instalaci jsem
si tehdy nechal nastavit iptables a stahování pošty, postupně povypínal
blbosti a následně prošel všemi možnými updaty až na verzi 2006.0.
Uptime mám okolo měsíce a restart je spíš kvůli výpadku proudu,
doinstalacím a mojí blbosti :-). údržba vcelku nulová.

mohu doporučit.

HTH

--

Daniel Hrbac