gentoo instalator

Kilian Igor Igor.Kilian na infogas.sk
Pátek Březen 24 13:56:11 CET 2006

Mnou pouzite nastavenie v USEflagoch pravdepodobne sposobilo danu nutnost
lmsensors, alebo ako hovorite nieco co sa instaluje autmoticky z KDE. Ked
chcem mat lmsensors funkcne preco by som to mal obchadzat a robit potom?

> Co bylo? Vy to popisujete tak, že jakmile vám nějaký balík
> vyhodí chybu (navíc
> zcela logickou, protože jste nedodržel postup instalace), tak
> jako kdybyste
> musel všechno začínat, konfigurovat a stahovat znova. To je
> přece nesmysl.

Nebol to nezmysel. Lmsensors pozaduje konfigurak ku kernelu, kde su zvolene
volby s akymi bol kernel skompilovany. Kedze som pouzil kernel priamo z CD,
tak to tam nebolo. Dany kernel nebol skompilovany s tou moznostou, ked sa
to da pomocou prikazu vytiahnut (spamati ten prikaz neviem). To ze som najprv
nekompiloval svoj kernel je moznost pri volbe grafickeho instalatora, takze
za nestandard to nepovazujem.

> To je ale váš problém, že to děláte takhle blbě. Kdybyste
> dodržoval postup
> popsaný v návodu, tak  je to tak maximálně na půl hodiny vaší
> práce, z níž
> většina času je nastavení USE  a jádra, což budete muset tak
> jako tak udělat.
>
> Ctirad

Mate pravdu v tom, ze si mozem za to ze to "delam takhle blbe". Navod
som cital (teda handbook) a casovo to nevidim o nic rychlejsie. Povodne
som zacal tym, ale pri cakani stiahnutia kernelovych zdrojakov priblizne
5hodin ma chut presla. Mozno vy by ste to stihol za pol hodinku. Ja nie.

Inak dakujem vsetkym za pomoc. Vcera som doma rozchodil v pohode saxanu.
Skumanie co vsetko mozem dalej bude po veceroch cez ssh a rodinka moze
s kludom skumat veci na internete (len im nesmiem vtedy zahltit linku
do internetu :-))

Igor