divne padani CPU GPF pri diskovych operacich nad SW SATA (?)

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Březen 27 22:03:06 CEST 2006

Petr Stehlik wrote:

> Skutecne to bylo vadnou RAM.
>
> Vubec jsem netusil, ze se pamet muze zkazit jak salam na chlebu.
> Memtest86 tam nasel spousty chyb v jednom jedinem bitu. Pritom jeste
> pred pul rokem to bylo v pohode.

Kupujte zasadne pameti, u kterych ma prodejce uvedenu "dozivotni zaruku".
Jsou sice asi o 5% drazsi, ale tak zaruka je skutecne dozivotni. Pokud vam
pamet odejde, bud dostanete na pockani jiny kus, nebo vam vrati penize.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz