Yenta_socket problem (objavenie zdroja problemu): uz mam dojem ako keby som sa bavil sam zo sebou :-(

Marek Blasko bl na mavipet.sk
Neděle Březen 26 17:15:02 CEST 2006

Pavel Kankovsky wrote:

> To je trochu absurdní požadavek.

to viem

> Podle mne někomu ujela ruka. Buď výrobci, který to špatně uvedl do údajů
> na kartě (ne nadarmo má cardmgr funkci, která je umožní nahradit jinými),
> nebo programátorovi, který to odtud čte, případně programátorovi, který
> ten údaj zobrazuje.

lenze jedna sa o CardBUS kartu a tie cardmngr nepozna pre taketo karty
sa yenta_socket tvari ako PCI-PCI bridge.

> Zkusil bych zkonfrontovat surová data, co jsou na té kartě, s tím, jaké
> I/O porty používá driver (pochybuji, že je jich víc než pár). Možná by
> nebylo od věci se podívat, jak se s tím zařízením vypořádá jiný OS (třeba
> přímo ten nejmenovaný jediný správný...).

Na inom linuxe to ide (ini card-bus kontroler) a tiez to ide na mojom
stroji z 2.4 jadrom. mal som dojem ze som to pisal.

skusal som to takto:
moj stroj thinkpad 600:
moja instalacia z gentoo 2.6.14-gentoo-r5:
	- cardbuswifi bez problemou
	- cardbus ethernet karta sa neobjavi v "lspci" teda z prepinacom
	  "-H1" sa objavi alo ako neinicializovana
	- pcmcia karty idu
gentoo instalacka (2.6.verziu nevime):
	- cardbuswifi bez problemou
	- cardbus ethernet karta sa neobjavi v "lspci" teda z prepinacom
	  "-H1" sa objavi alo ako neinicializovana
	- pcmcia karty idu
debian instalacka (2.4.netusim)
	- cardbuswifi bez problemou
	- cardbus ethernet bez problemou