Yenta_socket problem (objavenie zdroja problemu): uz mam dojem ako keby som sa bavil sam zo sebou :-(

Neděle Březen 26 19:04:03 CEST 2006

On Sun, 26 Mar 2006, Marek Blasko wrote:

> lenze jedna sa o CardBUS kartu a tie cardmngr nepozna pre taketo karty
> sa yenta_socket tvari ako PCI-PCI bridge.

Já vím. To jsem jen chtěl ilustrovat, že to, co o sobě tvrdí hardware,
není slovo boží.

> Na inom linuxe to ide (ini card-bus kontroler) a tiez to ide na mojom
> stroji z 2.4 jadrom. mal som dojem ze som to pisal.

Když jsem psal jiný OS, tak jsem měl na mysli něco jiného než Linux.
Nicméně níže přiložený seznam ukazuje na tom TP600, že to funguje na 2.4 a
blbne na 2.6.