divne padani CPU GPF pri diskovych operacich nad SW SATA (?)

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pondělí Březen 27 19:30:08 CEST 2006

Michal Schmidt píše v Po 27. 03. 2006 v 18:32 +0200:

> Tak to by se Vám mohl hodit BadRAM patch:
> http://rick.vanrein.org/linux/badram/

Vedel jsem o nem, ale ani na sekundu jsem o nem neuvazoval. Vzdyt ty
chyby se muzou (a nejspis budou) mnozit! Je cire blaznovstvi si takovou
RAM nechat v pocitaci.

Naopak jsem prozrel ohledne ECC a zacinam se rozhlizet po boardech, co
ECC pameti zvladaji. Existuji i ruzne zajimave levne varianty (treba s
K8M890), ale nevim, jestli ECC jen akceptuji (a ignoruji bity navic),
anebo jestli je umeji vyuzit pro opravu pripadne chyby.

Petr