divne padani CPU GPF pri diskovych operacich nad SW SATA (?)

Michal Schmidt xschmi00 na stud.feec.vutbr.cz
Pondělí Březen 27 20:57:49 CEST 2006

Petr Stehlik wrote:

> Vedel jsem o nem, ale ani na sekundu jsem o nem neuvazoval. Vzdyt ty
> chyby se muzou (a nejspis budou) mnozit! Je cire blaznovstvi si takovou
> RAM nechat v pocitaci.

No nevím. Myslím, že RAM je přece jen něco jiného než harddisky, kde se
opravdu vadné sektory skoro vždycky množí.
Ale když potřebujete jistotu, tak máte fakt lepší dát tam RAMku novou.

Michal