SW na trenovani slovicek

Jiri Netolicky netolicky na epos.cd.cz
Středa Březen 29 07:57:56 CEST 2006

Jan Kasprzak wrote:
> 	Zdravim,
>
> shanim nejaky vhodny software pro uceni se slovicek v cizim jazyce. Neco
> cemu bych ja sam zadaval nova slova a ceske ekvivalenty, a co by me z toho
> zkouselo. Pozadovane vlastnosti:
>
> - i jednosmerny preklad (abych mohl do slovniku zadat preklad, ktery
> 	bez dalsiho kontextu plati jen jednim smerem, priklad me nenapada).
> - aby to evidovalo co uz bezpecne znam a z toho me tak casto nezkouselo.
> - idealni by bylo kdyby databaze slov byla plain text format.
> - pokud mozno UTF-8, zadne "narodni" speciality jako Latin-N nebo Shift-JIS.
> [...]

Zkuste memaid http://memaid.sourceforge.net/.

- co znáte eviduje, resp. sám sobě hodnotíte kvalitu
odpovědi. Podle toho pak vybírá otázky
- databázi sice nemá v plain formátu, ale umí export/import
z/do XML.
- jsou k němu grafické nadstavby, takže by asi šly i obrázky

Jiří Netolický
--
In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates?