SuSEfirewall2 SFW2-FWDint-DROP-DEFLT

Kit kit.saels na gmail.com
Pondělí Květen 1 17:32:12 CEST 2006

Hezké májové odpoledne všem,

snažím se na SUSE 10.0, který má sloužit zároveň jako router, nastavit
SuSEfirewall2. Ze stroje samotného mi vše běží OK, ale pokud zadám
požadavek z lokální sítě, objeví se v logu SFW2-FWDint-DROP-DEFLT.
Google mi neporadil, soubor /etc/sysconfig/SuSEfirewall2 jsem prolezl
několikrát, adresář /etc/sysconfig/network/ také, ale stále jsem na
začátku. Našel jsem akorát zmínku o IPsec, ale ten nepoužívám (alespoň
si to myslím).

Připojení k Internetu mám přes Eurotel GPRS. Mám nastaveno:

FW_DEV_EXT="modem0"
FW_DEV_INT="eth0"
FW_ROUTE="yes"
FW_MASQUERADE="yes"
FW_MASQ_NETS="192.168.0.0/24"

Měl by někdo alespoň nástin řešení, jak zprovoznit routování?
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz