SuSEfirewall2 SFW2-FWDint-DROP-DEFLT

Kozo kozo na pobox.sk
Pondělí Květen 1 17:42:47 CEST 2006

> Hezké májové odpoledne všem,

podobne :-{)

> snažím se na SUSE 10.0, který má sloužit zároveň jako router, nastavit
> SuSEfirewall2. Ze stroje samotného mi vše běží OK, ale pokud zadám
> požadavek z lokální sítě, objeví se v logu SFW2-FWDint-DROP-DEFLT.
> Google mi neporadil, soubor /etc/sysconfig/SuSEfirewall2 jsem prolezl
> několikrát, adresář /etc/sysconfig/network/ také, ale stále jsem na
> začátku. Našel jsem akorát zmínku o IPsec, ale ten nepoužívám (alespoň
> si to myslím).
>
> Měl by někdo alespoň nástin řešení, jak zprovoznit routování?

Ospravedlnujem sa za tento ukrok stranou, ale ja osobne som po N
pokusoch dosiahnut niektore veci pomocou SuSE firewallu rezignoval a
stiahol som si shorewall, kde mi vsetko akosi prislo jednoduchsie a
rychlejsie a hlavne prehladnejsie. Nie je to samospasitelne riesenie,
ale pouzivam shorewall uz aj na SUSE a som s nim spokojny.

http://www.shorewall.net/

--
Kozo