omezeni zpusobu autentizace v sshd

Pavel Lisý pali na tmapy.cz
Středa Květen 3 08:17:57 CEST 2006

wwwnick píše v Ne 30. 04. 2006 v 22:43 +0200:
> Dobry den,
>
> snazim se nejak donutit sshd aby pro jednoho konkretniho uzivatele zakazalo
> vsechny metody autentizace krom autentizace pres certifikat.
>
> Nenasel jsem zadne reseni tohodle problemu (krom spusteni dalsiho
> sshd ale uz tak jich tam bezi dost), jedine co jsem nasel je hostbased
> autentizace , ale to je na strane klienta, ja bych to rad na strane
> serveru.
>
> Castecne (i funkcni, ale ne tak hezke) je nastaveni "*" do /etc/shadow
> misto hesla, ale i presto se sshd pta na heslo kdyz se nekdo snazi
> [...]

Resim to jiz dlouho, ale na jine reseni nez vice sshd jsem nenarazil.
Nekde jsem videl, ze tuto potrebnout vlastnost ma zrejme komercni SSHD,
ale OpenSSH zatim ne. Sned se v budoucnosti dockame. Kazdopadne by me
zajimalo, jak by se to dalo vyresit. Kdyby se vam to nejak podarilo,
dejte prosim vedet do konference.

Predem diky

Pavel Lisy

--