omezeni zpusobu autentizace v sshd

Neděle Květen 7 01:25:15 CEST 2006

On Wed, 3 May 2006, Pavel Lisý wrote:

> Nekde jsem videl, ze tuto potrebnout vlastnost ma zrejme komercni SSHD,
> ale OpenSSH zatim ne. Sned se v budoucnosti dockame.

Nečekejte a naprogramujte si to, když o to opravdu stojíte. ;)

Ale jestli jde jen o zablokování přihlašování přes heslo a všechny způsoby
přihlašování heslem v SSHd jsou pamifikované (v některých verzích nebývala
pamifikovaná metoda "password", ale jen "keyboard-interactive"), pak lze
udělat také to, že se do /etc/pam.d/sshd vloží patřičný modul (možná něco
jako pam_listfile), který určité uživatele zablokuje.