Problém se sítí na kernel >2.6.13.x (delší - komplexnější problém)

Jaroslav Prodelal ogee na oldany.cz
Úterý Květen 9 16:17:11 CEST 2006

Dobrý den!

   děkuji za odpověď bohužel si myslím, že by byla příliš velká náhoda,
aby 2 síťové karty od 2 různých výrobců měly stejný problém, jaký jsem
popisoval.

   Každopádně děkuji za tip, ale obávám se, že mi to stejně nepomůže,
určitě to zkusím.

> Jako radu na problemy s e1000 jsem nasel doporuceni vypnout segment
> offloading:
ontroller: Intel Corp.: Unknown device 108c (rev 03)

Používám e1000 na X dalších strojích (jsou to ale Intel chipsety) a
nikdy jsem s tím neměl problém - naopak jsem s těmito kartami velmi
spokojen.

> Na nove Marvelly neni primo v jadre ovladac, je nutne pouzit patch
> primo od Marvellu.

Marvellu jsem nepřišel na chuť, protože se mi občas pohádal s DRBD,
šahalo si to někam do paměti a skončilo to Kernel panicem, proto jsem
jej zakázal v BIOSu a přešel na e1000, resp. 1000GT síťovku.

Každopádně pokud by měl někdo další podobnou negativní zkušenost jako já
- dejte mi prosím vědět!

   Děkuji mnohokrát!

Jarda Prodělal