identifikacia pocitaca

Bruce liko na wardogs.sk
Středa Květen 10 10:25:12 CEST 2006

Zdravim,

neviem, ci je to az tak na tuto konferu, kedtak ma nasmerujte na lepsie
miesto ;) Mam jednu PHP aplikaciu a potrebujem nejako zistit, pokial si
niekto na jednom compe vytvori viacero uctov a bude ich pouzivat (co ma
byt zakazane), aby som ho vedel uspesne identifikovat. Logy z apache
niesu dostatocne, je tam az prilis malo informacii, cookies s ulozenim
nejakej informacie sa da lahko obist, je mozne pouzit viacero
prehliadacov, proxy... Nevie niekto, ci existuje nejaky sposob, ako z
browsera vytiahnut nejaku, pokial mozno unikatnu informaciu, na zaklade
ktorej by sa dal uzivatel uspesne identifikovat? Alebo treba kombinovat
vsetky dostupne informacie, ako ip, verzia prehliadaca, cookies, casy
pristupu a dufat, ze uzivatel urobi nejaky spatny krok, na zaklade
ktoreho ho najdem? :)

dakujem,
Bruce