Re: Problém se sítí na kernel >2.6.13.x (delší - komplexnější problém)

Petr Baláš petr.balas na gmail.com
Středa Květen 10 19:01:40 CEST 2006

On 5/10/06, Petr Sebor <petr na scssoft.com> wrote:
> Ja bych ty 'nove' Marvelly neodepisoval a to ze pro ne neni v jadru ovladac
> je precijenom zastarala informace.
>
> Dukaz je zde:
> http://www.kernel.org/git/?p=linux/kernel/git/torvalds/linux-2.6.git;a=commit;h=cd28ab6a4e50a7601d22752aa7ce0c8197b10bdf
> (Varovna commit message je uz dost stara, od te doby uz precijenom
> uplynulo hodne vody)
>
> Je mozne, ze se to lisi kus od kusu, nicmene ja s timto driverem ziju uz
> od te doby, co se stal soucasti 2.6 jadra
> a zatim jsem nenarazil na zadne problemy;
> [...]

0000:04:00.0 Ethernet controller: Marvell Technology Group Ltd.:
Unknown device 4361 (rev 17)
a to co bylo v kernelu 2.6.13 se k te karte nehlasilo. Az pojedu tim
spravnym smerem tak zkusim zda se situace nezlepsila.

--
Petr Baláš - petr.balas at gmail dot com