Problém se sítí na kernel >2.6.13.x (delší - komplexnější problém)

Jaroslav Prodelal ogee na oldany.cz
Neděle Květen 14 13:48:29 CEST 2006

Dobrý den!

> Ja bych ty 'nove' Marvelly neodepisoval a to ze pro ne neni v jadru ovladac
> je precijenom zastarala informace.

Problém stejně zůstává nevyřešen. Ať už tam byl Marvell nebo Intel, tak
to byl stejný problém. Navíc s tím Marvellem (jaderným) byl opravdu
problém, že se to tlouklo s DRBD, s tím originálním - škoda mluvit.

Jediné, co můžu je zkusit nový kernel, třeba 2.6.16 s tím integrovaným
Marvellem, bez Intell síťovky, ale obávám se, že si moc nepomůžu a
hlavně co dělat, když to nepůjde mě vůbec nenapadá. Přijde mi jako kdyby
s tím byl nějaký problém od jádra 2.6.14, který se stále táhne, ale proč
jedna síťovka jede (NVidia - integ.) a druhá (Marvell nebo Intel) ne, to
vůbec netuším - všechno ostatní se zdálo funkční, ale samozřejmě jsem to
nijak neotestoval neboť když nejelo toto, nebyl důvod zkoušet ostatní
věci v systému.

Jarda Prodělal