problemy s tiskarnou pres printserver edimax

vysla na quick.cz vysla na quick.cz
Úterý Květen 16 12:16:33 CEST 2006

>Takže tipuji že nestíhá buď PC nebo tiskárna.

CPU je pri normalni praci vytizeny 10-15% i pri zpracovani tisku, pameti je dost - ani neswapuje.

>Kolik má ta tiskárna paměti ?

48MB

>Jinak co tak skusit ten velkej dokument rozdělit na >polovinu potom zase
>na polovinu atd..... až to bude tisknout OK ať >poznáte jak velký
>dokument to spracuje ?

Tisk casti dokumentu vyzkousim, to me nenapadlo.

Nezpracuje uz vysledny 12MB postcript soubor - puvodni 1.2MB tiff fax.
To podle me neni zase az tak velky dokument.
Mozna se pletu, ale bez problemu by mel projit ps soubor do velikost pameti, ne?
Nevim jak to v tiskarne funguje :-)

>Jinak nebude problém že když to tiskárna nestačí >spracovat tak vyprší
>nějakej timeout na síti a přestane s tím print >serverem PC komunikovat ?

To nevim, ale kdyz mi nedotiskne cely soubor a dam tisk noveho (jineho dokumentu) tak ho vytiskne korektne.
Dela to s jednotlivymi dokumenty, nestane se ze by zatuhla tiskarna nebo printserver a nebraly dalsi tisky.
V logu tiskovych serveru (cups i lprng) je vzdy hlaska, ze tisk byl odeslan cely v poradku,ale z tiskarny vyleze zpraseny nebo vubec...