problemy s tiskarnou pres printserver edimax

Petr Šobáň soban na soban.cz
Středa Květen 17 21:26:39 CEST 2006

vysla na quick.cz napsal(a):

> CPU je pri normalni praci vytizeny 10-15% i pri zpracovani tisku, pameti je dost - ani neswapuje.

> 48MB

> Tisk casti dokumentu vyzkousim, to me nenapadlo.
>
> Nezpracuje uz vysledny 12MB postcript soubor - puvodni 1.2MB tiff fax.
> To podle me neni zase az tak velky dokument.
> Mozna se pletu, ale bez problemu by mel projit ps soubor do velikost pameti, ne?
> Nevim jak to v tiskarne funguje :-)

Podle mě ne protože pokud chápu ten tisk dobře tak do paměti se musí
vlést jedna stránka tisku + jedna stránka v tom jazyku tj PS.

Prostě do paměti se musí vlést ten poslaný soubor kde ho CPU tiskárny
převede na příkazy pro tisk a ty se taky musí vlést do té ram.

Skuste zmenšit rozlišení dpi na míň co to udělá.

> To nevim, ale kdyz mi nedotiskne cely soubor a dam tisk noveho (jineho dokumentu) tak ho vytiskne korektne.

To by svědčilo o tom že možná konec dokumetu zůstal v tom print serveru
a neposlal se tiskárně, má ten printserver nějakou vyrovnávací paměť ?

Takže buď tiskárna zahlasí že další data nepřijme -plná její paměť a jak
data tiskárna spracuje tak už jí printserver nepošle zbytek.

Skuste proskoumat nastavení printserveru, pokud tiskárna jde připojit
přes usb skuste to usb.

> Dela to s jednotlivymi dokumenty, nestane se ze by zatuhla tiskarna nebo printserver a nebraly dalsi tisky.
> V logu tiskovych serveru (cups i lprng) je vzdy hlaska, ze tisk byl odeslan cely v poradku,ale z tiskarny vyleze zpraseny nebo vubec...

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Jako každá květina nebo keř je i průmyslový podnik buď samčí, nebo samičí.
Samozřejmě že na něm nejsou patrny vnější znaky, jaké pozorujeme
v živočišném světě, a proto dokáže pohlaví obchodního podniku určit jedině
odborník. Dost možná si dobudete v životě úspěchu právě tím, že se takovým
odborníkem stanete. Než vstoupíte do správní rady toho či onoho podniku,
musíte si nejprve zjistit, jakého je ten podnik pohlaví. Není to ani tak
těžké, jak předstírají někteří autoři. Ženské či mužské rysy obchodní
společnosti jsou v podstatě podobné znakům, jaké pozorujeme u lidí.
(str. 34)
		-- Parkinson