Problem s UDEV a jadrem 2.6.X ( zamrzne konzola pri bootu )

bluewave65 na quick.cz bluewave65 na quick.cz
Úterý Květen 16 13:20:16 CEST 2006

Dobrý den,

  resim nasledujici problem s jadrem 2.6.16.16

  Mam tu debian se starym 2.4 jadrem, zkompiloval jsem si svoje nove
  vcetne vseho co je treba do startu, takze nepouzivam initr.
  Ale pri bootu mne cela konzola "zamrzne" po techto vypisech :

  /usr/bin/charset: line 16: 3: Bad file descriptor
  /dev/tty6 (iso15), get_console_fd: No such file or directory
  /etc/init.d/rcS: line 199: /dev/tty1: No such file or directory

  a pak nereaguje ani na 3 kombinaci a cely komp "zamrzne" , nelze se
  pripojit pres ssh, ale vsechny ostatni sluzby chodi ok ( apache, ftp
  atd )

  Nejak mi doslo ze je asi problem s tim ze jadra 2.6. podporuji jiz
  jen udev.
  Tudiz tu mam nainstalovany udev i hotplug ......
  V jadru mam zakomponovany natvrdo podporu hotplug i virtualni FS,
  podle navodu na zprovozneni UDEV.

  V cem muze byt problem, ze mne to nezavede konzolu ?
  Opomenul jsem jeste neco v jadru, nebo se nerozjede udev a tim padem
  nenajde v dev tty ?

  Co s tim ?

  Diky za napady
  DAve

  p.s.: podobny problem tu ma nejaky nemec :
  http://www.supportnet.de/fresh/2005/10/id1159470.asp

  ale reseni zadne

  p.s.2: vyzkousel jsem vsechny kernely co maji jen UDEV a nechodi ani
  jeden ( problem je ve mne kde jinde ) :)