Problem s UDEV a jadrem 2.6.X ( zamrzne konzola pri bootu )

Jiri Kosina jikos na jikos.cz
Úterý Květen 16 13:32:08 CEST 2006

On Tue, 16 May 2006 bluewave65 na quick.cz wrote:

>   /usr/bin/charset: line 16: 3: Bad file descriptor
>   /dev/tty6 (iso15), get_console_fd: No such file or directory
>   /etc/init.d/rcS: line 199: /dev/tty1: No such file or directory
>   Nejak mi doslo ze je asi problem s tim ze jadra 2.6. podporuji jiz
>   jen udev.

Problem je ten ze /dev/console a /dev/null jsou potreba jeste driv nez je
udev v provozu. Resi se to bud ramdiskem, ktery prislusna zarizeni
poskytne, ale pokud se na takove reseni hned zpocatku necitite, staci
nabootovat kernel ktery funguje spravne (2.4) a udelat

	mkdir /tmp/bindroot
	mount -o bind / /tmp/bindroot
	cd /tmp/bindroot/dev
	mknod -m 660 console c 5 1