problemy s tiskarnou pres printserver edimax - VYRESENO

vysla na quick.cz vysla na quick.cz
Čtvrtek Květen 18 09:38:13 CEST 2006

>Jinak teď jsem se díval na návod udajně se dá paměť >rozšířit moduly DIMM
>až na 304M takže skuste tam pokusně přidat paměti.

>Aspoň 256ku co to udělá.

Zrejme spatne komunikuje printserver edimax s tiskarnou.
Zkousel jsem pripojit jinou tiskarnu (oki pres LPT na edimax) - stejny efekt.
Ztracely se velke dokumenty nebo tiskl jenom cast dokumentu.
Pri vymene printserveru za dlink problem zmizel.
Edimax totiz nepodporuje proti dlinku PJL protokol pro obousmernou komunikaci.
Pridani pameti by asi taky pomohlo.
Nakonec jsem dal do hp tiskarny original sitovou kartu a tisky funguji bez problemu.

Diky vsem za rady.