PostgreSQL na SUSE 10.1, nepripojim se z PHP

MaReK Olšavský orsm na centrum.cz
Čtvrtek Květen 18 10:02:16 CEST 2006

	Dobry den,
na svem iBooku jsem presel na nove SUSE 10.1, vsechno chodi pekne, az na
jednu malickost.
V tom co delam preferuji jako db server PostgreSQL, ten jede v pohode a
pomoci 'psql' se prihlasim ke vsem uzivatelum a databazim, ktere tam
jsou. KNoda a pgadmin se pripoji take v pohode. Problem je s pripojenim
se z PHP, kde veskere "aplikace", ktere pred tim jely v pohode se
nedokazou pripojit, PHP mam nainstalovano s podporou PgSQL (to jsem si
zkontroloval :-)).
Pripojeni mam ve "/var/lib/pgsql/data/postgresql.conf" nastavene takto:
	listen_addresses = 'localhost'
	port = 5432
	max_connections = 100
phpinfo() tvrdi toto:
	PostgreSQL Support		enabled
	PostgreSQL(libpq) Version 	8.1.3
	Multibyte character support 	enabled
	SSL support 			enabled
	Active Persistent Links 	0
	Active Links 			0

	Directive			Local Value
	pgsql.allow_persistent		On
	pgsql.auto_reset_persistent	On
	pgsql.ignore_notice		Off
	pgsql.log_notice		Off
	pgsql.max_links			Unlimited
	pgsql.max_persistent		Unlimited

Pokud oscanuji porty, tak vidim, ze PgSQL na localhostu a patricnem
portu posloucha, ale pripojeni z PHP proste neprojde.
Bohuzel na netu jsem spojeni "php suse postgre" nasel jen pro verze pred
pgSQL 8.x.y a tam jsou trochu jine parametry konfigurace (spis bude
problem na strane PHP, ktere mam ve verzi 5.1.2).
Setkali jste se nekdo s necim podobnym?
	Dekuji za nasmerovani
		MaReK Olsavsky

--

- --

MaReK "Penguin" Olšavský
PHP Voodoo
private mail: orsm na centrum.cz
private web: http://orsm.wz.cz
ICQ#: 160 178 925; MSN: orsm na centrum.cz; Skype: Penguin_007
tel.: +420-603-519-650; +420-775-154-689 (775-1-LINUX)

Na stránce bylo napsáno: "Optimalizováno pro Explorer 5, nebo lepší".
  Tak jsem přešel na Mozilla Firefox  --> http://firefox.czilla.cz/