Re: KMail - nezobrazuje obrázky z HTML mailu

Kit kit.saels na gmail.com
Sobota Květen 20 21:14:37 CEST 2006

2006/5/20, Štěpán Komárek <skomarek na tiscali.cz>:

> Tuším, že v Kmailu se dalo zakázat načítání obrázků v HTML zprávě.
> Podívejte se na tuto volbu.
> Štěpán Komárek

Díky, zatím jsem našel jen upřednostnění HTML (to mám zapnuté) a
povolení načítání externích souborů (nevidím důvod, proč bych to měl
zapínat).

Verze KDE není 3.3, ale 3.4. Omlouvám se za nepřesnost. Pokud bude
třeba upgradovat KDE, raději upgraduji celý systém - prý je to
jednodušší. Ovšem domnívám se, že zobrazování obrázků v HTML mailu
bude jen nějaká prkotina v nastavení. Přece na to vývojáři nemohli
zapomenout. Zkusím dál hledat.
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz