KMail - nezobrazuje obrázky z HTML mailu

Štěpán Komárek skomarek na tiscali.cz
Neděle Květen 21 08:12:35 CEST 2006

Dne sobota 20 květen 2006 21:14 Kit napsal(a):

> Díky, zatím jsem našel jen upřednostnění HTML (to mám zapnuté) a
> povolení načítání externích souborů (nevidím důvod, proč bych to měl
> zapínat).
To není ono. Zapnuté to nemám a obrázky se mi načítají. Já tu volbu ale nemohu
rovněž najít , ale mám KDE 3.5.2 na SUSE 10.0.

> Verze KDE není 3.3, ale 3.4. Omlouvám se za nepřesnost. Pokud bude
> třeba upgradovat KDE, raději upgraduji celý systém - prý je to
> jednodušší. Ovšem domnívám se, že zobrazování obrázků v HTML mailu
> bude jen nějaká prkotina v nastavení. Přece na to vývojáři nemohli
> zapomenout. Zkusím dál hledat.

Upgradovat KDE je velmi jednoduché. Detailní návod je na http://portal.suse.cz
Je to starší článek, takže jej musíte na portálu najít.
--
Štěpán Komárek