Re: KMail - nezobrazuje obrázky z HTML mailu

Kit kit.saels na gmail.com
Neděle Květen 21 09:36:04 CEST 2006

2006/5/21, Štěpán Komárek <skomarek na tiscali.cz>:
> Dne sobota 20 květen 2006 21:14 Kit napsal(a):
> Upgradovat KDE je velmi jednoduché. Detailní návod je na http://portal.suse.cz
> Je to starší článek, takže jej musíte na portálu najít.
> Štěpán Komárek

Už jsem to našel. 480MB - to je asi tak na 30 hodin stahování přes GPRS.

Myslím si, že ten formát mailu je specifický pro makro.cz, ale jiný
mail s vloženými obrázky jsem do toho PC zatím nepřijal. Pokud by to
dělalo jen makro.cz, oželím to a nějak zdůvodním. Mám totiž obavu, že
mail z makro.cz používá nějaké specifické rozšíření MSOE, které
nevyřeší ani upgrade KDE.

Dík za navedení.
--
Ing. Vlastimil Pospíchal