instalace X bez X

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Květen 23 16:04:44 CEST 2006

dusan na dwsoft.cz wrote:

> Dobry den,
> Tato hlaska vam rika, ze se nemuze pripojit k Xserveru :0, na kterem
> by mohla pustt vasi X aplikaci. Kdyz se nad tim zamyslite je to docela
> logicke, X aplikace vyzaduje samozrejme urcite prostredi pro svuj beh.
> Abych se priznal, stale jeste nechapu, k cemu smerujete. Pokud chcete
> pouste X aplikace v konzoli, tak vezte, ze vase snazeni je liche.

No podle nekterych odpovedi jsem nabyl dojmu, ze to jde. Me jde v podstate o
to, abych nemusel mit spusteny desktop (KDE nebo Gnome) a mohl z konzole
(lokalni nebo SSH) spustit Perl/Tk skript. Uz jsem pochopil, ze musi bezet
Xserver, ale nemusi (pry) byt nastartovano graficke prostredi. Jinymi slovy,
jestli to dobre chapu, tak kdyz sednu ke klavesnici, tak budu i nadale v
textmode, ale kdyz spustim muj skript, bude v grafickem rezimu.
Ted na to momentalne nemam cas, ale rozhodne to hci nejak dotahnout do
konce.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz