Notebook ACER TM2433LMi

Karel Brinda konference na brinda.info
Pondělí Květen 29 10:02:42 CEST 2006

Mam take notebook Acer a velmi mile me prekvapilo, ze Fedora si dokazala
spravne urcit vsechen hardware (vc. touchpadu, tlacitka na wifine a na
bluetooth, atd...). U jinych distribuci jsem takovou zkusenost nemel.
Pokud tedy nechcete travit spoustu casu hledanim ovladacu na jednotlive
malickosti, doporucoval bych Fedoru Core 5. (Ale je to ciste muj nazor,
je mozne, ze se mnou nebudou ostatni souhlasit).

S pozdravem
Karel Brinda