Notebook ACER TM2433LMi

Karel Dudasek karel.dudasek na vghur.army.cz
Pondělí Květen 29 10:46:00 CEST 2006

On Mon, 29 May 2006, [UTF-8] JiĹ^YĂ­ PetrlĂ­k wrote:

> A kde jste stĂĄhnul ovladace pripadne byly jiz obsazeny v distribuci?
> Muzete se trochu rozepsat o instalaci. Mnohokrat dekuju.
Mam na tom Slackware 10.1, podivam se doma.
Jadro mam 2.6.16.??, chtel jsem rozbehat suspend, ale neni cas.
Ovladace od grafiky jsem stahoval kvuli TV out, jinak nabehla hned.
Integrovany modem balicek slmodem.
Blize az z domu.

                             Karel Dudasek