Upgrade FC4 -> FC5, kernel panic, init not found

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Pondělí Květen 29 12:27:10 CEST 2006

Zdravím,

provedl jsem upgrade FC4 na FC5, pomocí yum, přes internet.
V grub.conf u starého kernelu (z FC4) jsem měl parametry
root=/dev/hda2 rhgb quiet lapic.
Instalátor nového kernelu (z FC5) to převzal, nicméně kernel
nenaběhne. Zjistí, že root partition je reiserfs, ale končí na init
not found. Přidal jsem jako další kernel parameter init=/sbin/init,
boot se již podaří, nicméně si nejsem jistý, jestli je to správná
cesta. Možná se neupgradovaly nějaký balíky, možná je potřeba nějak
pojmenovat partition, nevím. Možná to souvisí s hláškou "No such file
or directory no fstab.sys,
mounting internal defaults"

--
S pozdravem