spamassassin a oznacovanie v Subjecte

Kozo kozo na pobox.sk
Pondělí Květen 29 13:00:41 CEST 2006

Zdravim ..

nainstaloval som na novy stroj spamassassin 3.0.5 a nakonfiguroval ho,
aby chytal zavadne veci. Detekcia a aj zachytavanie funguje, ale nechce
mi oznacovat do Subjectu.

v local.cf mam toto:

rewrite_header Subject [SPAM]

napriek tomu nic ..

pouzivam kombinaciu sendmail + spamass-milter + spamassassin.

v logu (a potom aj hlavickach) sa mi spravne objavi:

Milter add: header: X-Spam-Status: Yes, score=8.4 required=5.0
tests=BAYES_00,DNS_FROM_RFC_POST,\n\tMIME_
BOUND_MANY_HEX,MIME_QP_LONG_LINE,RCVD_IN_SORBS_DUL,RCVD_IN_XBL,\n\tUNCLAIMED_MONEY
autolearn=no version=3.0.5

a aj

Milter add: header: X-Spam-Level: ********

ale o subject mi to ani nezakopne ..

iny stroj, kde bezim totoznu konfiguraciu so SA 3.0.1 mi funguje uplne
spravne.

Bol nejaky zavazny rozdiel v konfiguracnych moznostiach, ktory nie je
spominany v manualoch ?

--

		                                   K O Z O