virtual server & DNS

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Středa Květen 31 18:33:04 CEST 2006

Michal Kubecek <mailto:mike na mk-sys.cz> wrote:
> Ale o to tady přeci vůbec nejde. Jde o to, že jsem upozornil, že Host:
> není obsažen v HTTP/1.0, ale až v HTTP/1.1, a vy jste mne "opravil",

Myslím, že slovíčkaříme... jednak je rozdíl HTTP/1.0 tak jak jej chápe svět
a HTTP/1.0 tak jak je definován v RFC1945... - svůj omyl, že v RFC to není
jsem uznal a byl to můj blud... to, že Host se běžně při komunikaci via
HTTP/1.0 používá a to jednoduše proto, aby šla používat Name based
virtualizace je fakt, který snad ani Vy nebudete zpochybňovat... - takže
Host se nevyskytuje v HTTP/1.0 jakožto normovaný element, ale bez jeho
existence v HTTP/1.0 by se dávno složila existence vesměs všech ASP firem...

> Z praktického hlediska je hraní si na "použít HTTP/1.0" v Mozille
> nesmyslné, protože číslování verzí HTTP je stejně navrženo
> tak, aby byly
> ty verze navzájem kompatibilní oběma směry. Takže těžko říct,
> co vlastně
> ten checkbox způsobuje, ale evidentně ne to, co by se z jeho titulku
> zdálo, nejspíš jen potlačí použití některých položek hlavičky dotazu,
> které by proxy mohly zmást. Pak ale nechápu, proč se to nejmenuje tak,

	Co kdybyste si to pro změnu nyní Vy ověřil, tak jak mne upozorňujete
o pár řádků výše? Jednak je volba nezávioslá, resp. dublovaná pro direct
connetcion a pro proxy connection... Jednak si dovedu dobře představit proč
tam ta volba je a na rozdíl od Vás si myslím, že ten radio button odpovídá
obsahovému významu i sémantice chování prohlížeče...