virtual server & DNS

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Středa Květen 31 15:11:55 CEST 2006

On Wed, May 31, 2006 at 01:25:11PM +0200, Pavel Janoušek wrote:
> Takze pranyrujme všechny vyvojare, kteří se nesmirili s moznostmi ala
> virtualnich FTP serveru (IP based) a premysleli, jak to zaridit jiz
> v době, kdy IPv4 prostor prokazatelne dochazel...

Ale o to tady přeci vůbec nejde. Jde o to, že jsem upozornil, že Host:
není obsažen v HTTP/1.0, ale až v HTTP/1.1, a vy jste mne "opravil", že
nemám pravdu, aniž jste si ověřil, zda tomu tak skutečně je. Prostě
nemám rád, pokud mne někdo někdo neprávem obviní z šíření nepravdivých
informací, nic víc.

Z praktického hlediska je hraní si na "použít HTTP/1.0" v Mozille
nesmyslné, protože číslování verzí HTTP je stejně navrženo tak, aby byly
ty verze navzájem kompatibilní oběma směry. Takže těžko říct, co vlastně
ten checkbox způsobuje, ale evidentně ne to, co by se z jeho titulku
zdálo, nejspíš jen potlačí použití některých položek hlavičky dotazu,
které by proxy mohly zmást. Pak ale nechápu, proč se to nejmenuje tak,
aby to odpovídalo jeho skutečné funkci.

							  Michal Kubeček