Nechci v PC letni cas.

Matej Cepl mcepl na redhat.com
Středa Listopad 1 11:07:02 CET 2006

d.petr scripst:
> 	Dosáhnu cíle (tj. trvalý středoevropský čas bez změn na letní, jarní,
> podzimní apod.) tím, že změním zónu na "Etc/GMT+1" (to jsem našel ve
> svém Debianu v /usr/share/zoneinfo/)? V BIOSu chci mít taky
> středoevropský. Nenastanou nějaké nečekané vedlejší efekty?

Úplně stačí když si nastavíte (někde v /etc/defaults/* -- nemohu to
zkontrolovat, protože už nemám Debian) BIOS na lokální čas. Normálně se to
používá pro počítače, které dual-bootují s Windows (protože ty jsou jenom
v lokálním čase), ale side-effect je, že se nezohledňuje letní čas,
protože není možné poznat, jestli ten druhý OS už změnu neprovedl.

Matěj

--
http://www.ceplovi.cz/matej/blog/, Jabber: ceplma<at>jabber.cz
GPG Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC

MSDOS didn't get as bad as it is overnight -- it took over ten
years
of careful development.
    -- dmeggins na aix1.uottawa.ca