Emacs a ceska klavesnice v Slackware 11

Hana Skoumalova hana.skoumalova na ff.cuni.cz
Středa Listopad 1 11:39:20 CET 2006

Dobrý den,

nainstalovala jsem si nový Slackware a trochu jsem zápolila s českou
klávesnicí, ale nakonec se mi podařilo zprovoznit klávesnici od Yetiho
(http://trific.ath.cx/resources/czech-x-keyboard/). Funguje ve všech
aplikacích kromě Emacsu - tam nemůžu psát háčkovaná písmena za pomoci
téhle klávesnice (nebo jakékoliv jiné XKB klávesnice). Pokud zapnu v
Emacsu input method Czech, tak česky psát můžu, ale já bych chtěla
využít tu X-kovou klávesnici.

Nepamatuju se, že bych na tenhle problém už narazila, klávesnice buď
fungovala všude nebo nikde, ale je možné, že jak stárnu, tak zapomínám.
Nemohl by mi tedy někdo připomenout, jak na to?

Hanka Skoumalová