Defragmentace Windows partition pres Linux.

Pavel Vedral pve na casd.cz
Středa Listopad 1 13:20:01 CET 2006

Zdravim vsechny,

Mam disk FAT32, na kterem jsou Windows XP s katastrofalni fragmentaci.
Zkouseli jste nekdo nekdy primontovat neco takoveho na Linux, tarem to
nekam vykopirovat, smazat a tarem zase nacist zpatky? Vzhledem k
moznostem , ktere mam a neefektivite me znamych MS defragmentatoru mi to
prijde jako ucinna metoda defragmentace, ale nemam s tim zkusenost, tak
se ptam.

Diky za tipy,

--
Pavel Vedral
Nez mi poslete prilohu .doc, .xls nebo .ppt, prectete si,