Defragmentace Windows partition pres Linux.

Karel Dudasek karel.dudasek na vghur.army.cz
Středa Listopad 1 19:57:32 CET 2006

On Wed, 1 Nov 2006, Pavel Vedral wrote:
> Zdravim vsechny,
> Mam disk FAT32, na kterem jsou Windows XP s katastrofalni fragmentaci.
> Zkouseli jste nekdo nekdy primontovat neco takoveho na Linux, tarem to nekam
> vykopirovat, smazat a tarem zase nacist zpatky? Vzhledem k moznostem , ktere
> mam a neefektivite me znamych MS defragmentatoru mi to prijde jako ucinna
> metoda defragmentace, ale nemam s tim zkusenost, tak se ptam.
Slo mi to i z disku, kde byly vadne bloky v oblasti druhe FAT a WIN... se
z toho neumely vzpamatovat.
Chce to mount (s parametry codepage-852,iocharset-iso8859-2,quiet),
tar, umount, prejet celou partisnu nulama, naformatovat, opet mount,
tar a umount.

                              Karel Dudasek