Defragmentace Windows partition pres Linux.

Pavel Vedral pve na casd.cz
Čtvrtek Listopad 2 13:04:26 CET 2006

Me jde hlavne o tu fragmentaci. Disk je v poradku, akorat, ze je plny na
nejakych 93 % a MS Windows defragmentator se vzpouzi, ze ma na
defragmentaci malo volneho mista a jako "zavily" :-) "Solarisak" a
"Linuxak" nechci investovat do komercnich defragmentacnich  produktu.

Pavel

--

Pavel Vedral
Nez mi poslete prilohu .doc, .xls nebo .ppt, prectete si,