Defragmentace Windows partition pres Linux.

Pavel Kroko Basak kroko na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 2 10:09:59 CET 2006

Dne středa 01 listopad 2006 20:21 Václav Štěpán napsal(a):

> Tak ovsem ztratite umisteni ,,nepremistitelnych'' bloku a nektere
> aplikace se nasledne slozi (resp. budou chtit treba znova licencni klic).
>
> Pro disk s daty a ne s programy je to ovsem asi jedno.

tak tohle by me take zajimalo jak by dopadlo, osobne bych to videl asi na novou
instalaci OS, pred tim ale udelat zalohu dat, pak smazat celou partition a vytvorit
novou s nastavenim kontroly vadnych sektoru na disku.

jeste me napadlo dd ale to by nevyresilo tu fragmentaci