Emacs a ceska klavesnice v Slackware 11

Robert Cernansky hslists2 na zoznam.sk
Čtvrtek Listopad 2 16:41:54 CET 2006

On Thu, 02 Nov 2006 12:19:50 +0100 Hana Skoumalova <hana.skoumalova na ff.cuni.cz> wrote:

> Pár dalších poznatků:
>
> Zlobí to jenom tehdy, když Emacs spustím kliknutím na ikonu
> v panelu.  Pokud spustím Emacs z příkazového řádku, klávesnice
> funguje.
>
> skoumal na hanka01 ~> locale:
[...]

No mozno je to prave nieco s tym locale. U mna ked spustim:

$ LC_ALL=POSIX emacs

tak tiez mi nepise niektore narodne znaky, ale ked spustim takto:

$ LC_ALL=sk_SK.utf8 emacs

funguje to OK.

Mozno by to este chcelo skusit dat do ~/.emacs nieco ako:

(set-keyboard-coding-system 'utf-8)

ale mne to funguje aj bez toho (ked mam nastavene locale na
sk_SK.utf8).

Robo

--
Robert Cernansky