Distribuce zateze na hrozne moc webserveru

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Listopad 6 14:02:35 CET 2006

On Mon, Nov 06, 2006 at 01:18:02PM +0100, pna.lists wrote:
> Mate nekdo zkusenosti s load balancingem mezi geograficky oddelenymi
> webservery pomoci DNS? Mohl by mi, prosim, nekdo poradit s distribuci zateze
> mezi velke mnozstvi webseveru?

Mam negativni zkusenost. Budu hodne konkretni:
Fakulta stavebni mela dns cache a prvni student pristoupil k nasi www
sluzbe. Vysledek byl, ze v uchylne dns cache zaznam zustaval, i kdyz
nemel. Tusim, ze tehdy to byl novell. Vsichni dalsi studenti pak
pristupovali k te same IP adrese.

A coz takhle si delegovat balancovanou poddomenu a obsluhovat ji
vlastnim skriptikem? At uz lbnamed nebo neco vlastniho :).

-- Dalibor Straka